Saturday 9 January 2016

Neelofa “Mengamuk” Dalam Kedai

neelofa 1

PELAKON dan juga ahli perniagaan, Neelofa didapati “mengamuk” apabila pihak bank CIMB telah memaksa beliau menunggu  sehingga empat jam dalam sebuah kedai bagi membolehkan urusniaga beliau dapat diteruskan.
Menerusi Facebooknya, Neelofa memuat naik satu status yang dimulakan denga ayat “Tahniah! Syabas CIMB!”.
Di dalam posting tersebut, difahamkan Neelofa menghadapi masalah untuk men’clear’kan transaksinya.
Menurut Neelofa, kerana masalah yang timbul dia terpaksa menunggu sehingga 4 jam di sebuah kedai sehinggalah masalah itu selesai.
Neelofa turut menambah biarpun dia telah membuat 6 panggilan, masalahnya tidak dapat diselesaikan.
Selain itu Neelofa juga turut meluahkan rasa kesalnya dengan apa yang berlaku biarpun sudah bertahun-tahun dia menggunakan khidmat CIMB.

“Saya sangat kecewa dengan servis kamu dan perkara ini menyebabkan saya berfikir dua kali untuk menggunakan khidmat kamu @cimbmalaysia.
“Kamu sepatutnya memudahkan perjalanan saya tapi sebaliknya kamu membuatkan saya menghadapi masalah-masalah yang tidak perlu”, tulis Neelofa.

Perkara ini boleh dikatakan kerap berlaku. Baru-baru ini suami penulis turut menghadapi masalah yang sama semasa mahu melakukan pembelian di Madinah.  Namun suami penulis tidaklah sesabar Neelofa untuk menunggu sehingga empat jam bagi membolehkan transaksi dapat disempurnakan.

No comments:

Post a Comment